onsdag 23. april 2008

Windowsbase 3.0.0.0 og Flickrsync



På jobbpc'en med Win XP på, skulle jeg installere Flickrsync , som synkroniserer metadataene til bildene mine lokalt med de som ligger på flickr-kontoen min. - Men jeg fikk feilmeldinga:
"Unable to run or install the application. The application
requires that assembly WindowsBase Version 3.0.0.0 be
installed in the Global Assembly Cache (GAC) first. Etter en tur hit, skjønte jeg at alt handlet om at jeg må ha Microsoft Net Framework 3.0 for å få FlickrSync til å funke!
Microsoft Net Framework 3.0 henter du her! Et annet bra sync'e program kan være Flickr MetaDataSynchr, men det har jeg til gode å teste ut. Microsoft Net Framework 3.0 er en download på 41 MB, så det tar litt tid før du kan kjøre set-up'en til FlickrSync, da.

Ingen kommentarer: